Κατηγορίες
Αρχαιολογία

Ανασκαφές και Ρομποτική

Συνεχίζοντας τις ανασκαφές και αφού εξοικειωθήκαμε με τον πίνακα διπλής εισόδου, ήρθε και η ώρα για το αγαπημένο μας μελισσάκι (Beebot). Θέλαμε να εξοικειωθούμε με τις έννοιες του προσανατολισμού (εμπρός, πίσω, δεξιά αριστερά) και της απόστασης (μακριά, κοντά), καθώς και της μέτρησης.

Στο χαλί του Beebot που έχει την μορφή πίνακα διπλής εισόδου και μας θυμίζει τον αρχαιολογικό κάνναβο, προσθέσαμε οριζόντια γράμματα και κάθετα αριθμούς. Στη συνέχεια μέσα στα «αρχαιολογικά» τετράγωνα του χάρτη τοποθετήσαμε διάφορα «αρχαιολογικά εκθέματα» από το μουσείο μας.

Αρχαιολογικός κάνναβος με Beebot

Το κάθε παιδί γίνεται αρχαιολόγος και με την βοήθεια του Bebbot προσπαθεί να βρει ένα αρχαίο που έχει διαλέξει. Αρχικά επιλέγει μία διαδρομή και με την χρήση των καρτών «γράφει» την διαδρομή του Beebot. Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας τα χρωματιστά πλήκτρα που βρίσκονται στην κορφή της μελισσούλας, προγραμματίζουν τη διαδρομή.

Όταν το μελισσάκι φτάσει στο αρχαιολογικό εύρημα, ο «αρχαιολόγος» καταγράφει το αρχαιολογικό τετράγωνο σε ένα χαρτί. Στη συνέχεια θέλοντας να εξασκηθούμε και στην χρήση συμβατικών μονάδων μέτρησης, χρησιμοποιώντας ένα μέτρο το παιδί μετράει το μήκος του ευρήματος και καταγράφει τα εκατοστά ! Αυτό μας δίνει την δυνατότητα να προχωρήσουμε σε διάφορες συγκρίσεις!

Η καταγραφή των εκθεμάτων μας από τους αρχαιολόγους-παιδιά !

Εκθέτουμε τα ευρήματα στη σειρά με όποιες πληροφορίες έχουμε καταγράψει. Το παιχνίδι το παίξαμε πολλές φορές με διάφορες παραλλαγές . Αλλάζοντας τη θέση των ευρημάτων, μαντεύοντας τη διαδρομή, χρησιμοποιώντας διάφορους γρίφους για το κάθε έκθεμα, βάζοντας διάφορα εμπόδια στη διαδρομή του beebot, καταγράφοντας τη διαδρομή σε φύλλα αξιολόγης, μετρώντας τα εκθέματα και με άλλους διάφορους τρόπους κλπ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *